söndag 30 september 2007

Shit pommes frites! eller Mitt amerikanska påbrå jagar mig, del II

Ha. Jag vet inte om jag ska bli road eller oroad av det faktum att jag blivit kontaktad av en tjej på Facebook, som är ett två år äldre än jag och som har två barn med min far. Barn som är yngre än mina barn. Som således är mina syskon. Alltså, hallå såpopera, med styvmorsor som är i ens egen ålder...

Jag känner igen grejen, jag har möjligen hört om dessa personer förut, men inte att de var så liksom... unga. Tja, jag gjorde klart för tjejen att jag inte är intresserad av ursprunget till detta gytter av avkommor (frågade också om hon hade nån koll på hur många syskon jag egentligen har, utöver de fyra jag hört talas om), men var ändå snäll flicka och godkände hennes friends-request.

Så småningom ska jag också bestämma om huruvida det här är en skamlig hemlighet som måste begravas eller en kul grej, typ som ett partytrick, nästan - Hey, vet ni vad jag har....!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena hej. Det där va ju riktigt kul :-)

Blackart sa...

Mja... Jag funderar fortfarande. ;)

Anonym sa...

som partytrick skulle det göra mig stum iallfall, sen måste jag nog fundera på om det vore ett bra stum typ 'fan, jag är besegrad, det där kan jag aldrig toppa-stum'eller om det vore ett shit pommes frites, vad ska jag säga nu- stum... men för 17, nån gång kanske det visar sig att släkten är stenrik och du får massa pengar och bara kan ligga och glo på veronica mars dagarna i ända...