tisdag 4 september 2007

SAKER SOM KAN FARA ÅT HELVETE!

Jag blir så inspirerad av att lyssna på Adam och Gry. Saker som kan fara åt helvete är en lista i min stil. Kolla Adams (och Grys) lista! (klick!)

Här är en del prylar som jag tycker ska FARA ÅT HELVETE:

  • Äta sniglar. Duh. Vad är det för jävla vidrigheter?!
  • Kyla. Stackars isbjörnarna i Antarktis som lider så av värmen (växthuseffekten, blabla, whatever) - dom kan flytta hit istället, för här är det askallt och man får blåa läppar.
  • A-kassan. Say no more.
  • Kvällstidningarnas hysteri kring vinterkräksjukan. Jag är emetofob. Jag pallar inte. Dra åt hälvätte!
  • Folk. Jag är asocial. Låt mig va!
  • Mitt hår.
  • Larmrapporter. Men va fan. Världen är ett sugigt ställe - what else is new?

Det där får räcka för idag. Det lär komma bubblare, det är rätt lätt att komma på prylar som ska fara åt helvete.

2 kommentarer:

Anonym sa...

saker som går sönder för att man slår av och på dem.

Blackart sa...

Japp, såna kan definitivt fara åt helvete!