lördag 15 september 2007

A rebel whitout a pulse

Zombies. Förvirrade. Stela. Släpiga. The way they´re meant to be!




Jag satt och zappade härom kvällen, och ramlade in på remaken av Dawn of the Dead. "Gött mos!", tänkte jag, för är det nåt jag gillar är det zombies - och då allra helst Romero-triologin, för den fetrockar ju. Och jag har inte sett nyversionen, eftersom jag har hört mindre bra saker om den.

Saker som visade sig vara sanna.


Jag lackar ur. Sen när började zombies kunna springa?! Bara en sån sak. Dom sprang fort också. Det är inte trovärdigt! Jävla idioti.



Alltså: Zombies ska inte springa runt som några jävla atleter. Dom ska ragla, hasa, halta, dregla, väsa, utstöta gutturala "braaaaiiins". That's it. Dom är infekterade med ett virus. Dom är levande döda. Dom är förvirrade. Dom springer inte.

Nej! Nejnejnejnejnej! NEJ!




För övrigt kollade jag på en trailer för SAW IV förut. Jag vill se den nuuuu. SAW I-III är bland det bästa jag sett.




2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har aldrig riktigt hängt med på det där med zombies; jag är skiträdd för dem, trots att jag vet att tom jag borde kunna lätt lubba ifrån dem... lubba?! jäjä. och sen i michael jacksons thriller - de dansar. jag blir så förvirrad.

Anonym sa...

Vänta här nu, jag kan inte se vad du skriver, din sida är ROSA. Allergin bara kliar i mig :)
JAg återkommer och läser inläggen när jag mår bättre, hehe.