onsdag 5 september 2007

Far åt helvete!

Fler saker som kan FARA ÅT HELVETE:

  • Camilla Läckberg. Seriöst. Nu har jag bara läst en bok, men allvarligt talat. Osade kiosklitteratur. Stick o brinn! (och nej, jag är inte så pretto att jag tycker att kiosklitteratur är FEL, men jag behöver ju inte gilla den för det)
  • Nakna kockfanskapet. Han är ju överallt. Uttjatad. Ta bort.
  • Alex Schulman. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att han är askul eller bara en dryg jävel. Bäst att ta det säkra före det osäkra i såna lägen och be snubben dra.

1 kommentar:

Anonym sa...

gud, tack! jag är inte galen. det finns andra som inte gillar camilla läckberg! *pustar ut*

heh, ser förresten att du läser james frey, eller vad han nu heter, eftersom jag inte ser det längre, just nu, när jag skriver... såg att den boken var med på oprahs bokklubb. eller i... så jag köpte den, för ibland tror jag att oprah finns på riktigt.