onsdag 12 september 2007

The Cookie Cult

Ja, sent om natten kan man få goda idéer. Och dåliga, i och för sig. Vet inte vad vi klassar Cookie Cult som. Men sent igår kväll såg jag SANNINGEN. Men med en kaka i era händer - nej, ALLA kakor i händerna - erbjuder jag er att vallfärda till min boning.



Den ende, den sannaste har talat till mig! KAKMONSTRET är min gud, min sanning, min tro mitt hopp min kärlek. Och nu vill han att ni ska GE ERA KAKOR TILL MIG. Om ni gör det kommer ni, förstås, att leva långa, lyckliga liv.

Långa lyckliga liv innebär ENLIGT KAKMONSTRET att ni ska viga era liv åt att göda mig - kakmonstrets språkrör - med kakor hela dagarna. Då ska KAKMONSTRET - via mig - visa er den enda sanningen. Hemligheten. Lösningen.

Amen.
Jag menar; Kaka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, då vet jag vem jag ska skicka alla kakor till! :P

Anonym sa...

hahahahaha, inte för att jag vill ge bort mina kakor, men jag kan gå med i din sekt ändå, jag får väl köpa dubblet förråd kakor...