torsdag 6 september 2007

Bloggar = tråk?

Ibland blir jag bara trött. Man snubblar in på en blogg, och där är det liksom... Bara så jävla trist att man vill peta ut ögonen för att slippa se skiten. Och ibland blir man överlycklig för att man hittar en blogg som är så jävla bra att man bara vill att den ska uppdateras hela tiden - mer, ge mig mer!!

Men vad gör skillnaden?

Det är jävligt ointressant att läsa om folks shoppinglistor. Ibland. Men ibland är det ju skitkul. Ibland är det så extremt skittråkigt att läsa om vad folks hundar gjort eller vad deras mammor sagt... Och ibland är det ju kul som fan.

En sak som är konstant trist är modebloggar, samt dagens-outfit-bloggar. Fan vad jag skiter i vad folk har på sig. Om det inte är tvångströjor, då kunde det ju blivit intressant (fast svårt att skriva, då).

Och förmodligen tillhör min blogg dom där astrista skitbloggarna, och eftersom jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är som gör skillnaden så får den väl förbli det. Astrist, alltså.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, sån där är min blogg. skittråkig. skriver bara om att jag inte läser mina böcker. hehe, den kan banne mig fara åt helvete. tänker ibland att jag ska lägga upp dagens outfit, men så fort jag kommer hem kliver jag i min pyjamas, så det blir som aldrig av. folk har sån energi hela tiden. ibland läser jag bloggar jag tycker är skittråkiga, som alex' tjejs blogg.

Blackart sa...

Nejnejnej, din blogg är ju en av dom BRA. Men inga out-fits, snälla!! Då måste jag eventuellt peta ut mina ögon igen.

Egentligen är jag säkert bara avis på out-fits för att jag själv är så jävla trist att dagens outfit ALLTID skulle bestå av "jeans o tröja" eller "skabbiga myskläder". Ja, så är det nog. Surt, som det hederliga gamla rävskrället kallade rönnbären, helt enkelt.

Anonym sa...

jag blir glad när folk bråkar

Anonym sa...

Ibland har jag lust att lägga ut dagens outfit på mig själv i just skabbiga myskläder. Nu när jag blivit fet igen så inga andra kläder passar. Men det skulle bli för vämjeligt.

Jag har börjat hata dagens outfit. Jag skiter väl i vilka kläder folk har på sig på dagarna. Och att dom har köpt sin fula tunika och leggings på H&M. Och vad det kostat.
Magra är dom dessutom.

Och jag är inte avundsjuk för att dom har sina trista kläder som alla andra också har. Jag är bara less!