måndag 3 september 2007

RAAAH

Min blogg ser helt cp ut. Undrar om det bara är på min dator eller om det hänt nåt seriöst?

Dessutom har jag efter sann självrannsakan kommit framtill att jag säger "koklett" och "egenklien" istället för kotlett och egentligen. ÅÅÅÅÅ. Jag som hatar HATAR när folk säger changs istället för chans.

Såg att jag nått ett fasansfullt bottenrekord för augusti månad. Typ åtta inlägg eller nåt. Skärpning! Jag vet ju hur ni alla längtar och trängtar efter mitt ändlösa svammel.

En sak som inte är ändlös är iallafall jag! Får bli en skärpning på träningsfronten också. Helst innan jag ser ut som Muminmamman. Eller vår älskade hemkunskapslärare i högstadiet, som vi kallade för Gummiröven. OBOY, den kvinnan gillade nog mat! Och det gör ju jag också, men jag vill inte se ut som hon ändå. Jag får väl börja surfa på proana-sajter och kolla om det finns några schyssta tips, typ "ät tapetklister, det är svinbra, mättar som fan och innehåller typ NOLL KALORIER!!".

Eller inte.

Inga kommentarer: