fredag 20 april 2007

Tänka sig

Saker jag borde göra:

  • Dammsuga
  • Gå ut med hundarna
  • Hänga & vika tvätt
  • Äta
  • Duscha och göra mig färdig för jobbet

Saker jag gör:

  • Sitter och slösurfar
  • Låter kaffet kallna
  • Låter ångesten blåsa mig i nacken för att jag är så förbannat lat och slapp och inte gör något vettigt

Saker jag vill göra:

  • Spela Cold Case!
  • Sova alternativt bara drälla omkring och killa navel
  • Åka till Danmark (don't ask - det är nån mani jag fått!)
  • Surfa på resesidor online

Vad säger denna lista om mig, som person? Urgh.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaja, alla sånadära måsten och hela konkarongen liksom. borde också, för övrigt. astrist. ungefär som att hela alliansen anser att det enda livet är till för, från barnsben till döden, är ARBETE. skitkul, vad är det för jävla liv? för att driva deras jävla kapitalism. nä fy fan.
Ha nu en bra helg, med en massa kul och gott att äta och allt sånt, annars kan man ju lika gärna bli moderat. man kan till och med skandera Lundell faktiskt - Min frihet kan aldrig bli moderat. Ibland får han till det bra, gubben. Själv har jag just vräkt i mig så mycket taco att Lillbullen fick hicka. Så sött!
Kram på dig!!