måndag 9 april 2007

Men men men

Nu har jag åtminstone varit ute med vovvarna en stund. Det var rätt kallt, men det var ju väntat. Storebrorvovven brände sig nog på foten, tror jag, eftersom han klampade omkring i resterna efter påskelden, som fortfarande pyrde. Han sprang undan fort. Jag doppade hans fötter i närmsta vattenpöl.

Nu funderar jag över vad som kommer på tv ikväll. Det har också kommit till mitt medvetande att jag ska till jobbet imorgon!!!! Jag har nog bara fått för mig att jag minsann har påsklov nu, bara för att barnen har det. Men där bet man sig i tummen.

Men tillbaka till tv-tittandet. Jag önskar att det var Grey's Anatomy. Eller Veronica Mars (och vad menades med att serien eventuellt kommer tillbaka i höst? Eventuellt?!). Men det är vare sig GA eller VM. Det är CSI. Inte jätteilla det heller. Särskilt inte med tanke på att jag har Baileysglass i frysen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Baileysglass! Är det ännu en av GB:s nya? Idag är det förresten Höök på tv, om du följer det alltså..

Blackart sa...

Niet, det är Hägendaaz (stavning?). Gott som attan!