tisdag 17 april 2007

Gött mos!

Ibland vill man bara fortsätta att finnas. Det är sant! Oftast inträffar såna stunder när man har en ledig stund, solgass, värme och en glass.

Kanske kan man festa till det rejält och ha en god bok också. Hej och hå.

Appropå det - jag kom på att jag hade en oläst bok av Anita Shreve i bokhyllan och blev alldeles till mig. Älskar hennes böcker med slut som oftast är så oväntade och olyckliga att man får kramp i magen (och det är ju bra... eller?)

Och Cold Case pc-spelet som jag köpte från Tradera kom idag. Tjolahopp. Och så var jag och köpte en massa kläder till min käre make, som ska till Germany på torsdag. (herre-min-je-inte-kan-han-gå-där-som-en-slusk!)

Jo. På det stora hela är man hyfsat lyckligt lottad.

Sålänge man kan undvika att tänka på Anders Borg.
(vilket jag tydligen inte klarade längre än så. Fnys)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Solgass, värme och glass...Låter härligt! Små ljuspunkter i livet.

Har en hel drös med böcker som jag inte läst. Min bror och fru rensade i deras hem och kom med 3 stora papperspåsar, fulla med böcker. Mysigt!

Va rädd om dig!
Kram

Anonym sa...

Anders Borg ja...
Urk!