lördag 28 april 2007

Oh, the joy of living! eller Hur man överlever som TV-nörd

Efter hallåans kryptiska "Ja, det var det sista avsnittet... Veronica Mars kommer eventuellt tillbaka i höst", så får man ju en smärre lyckochock av att se den här glada nyheten.

14:e juni var det!

Och dessutom - vilken fantastisk sida jag hittade, via gratistv.nu!

Det har varit jättevarmt och soligt och jag har fått tusen miljoner fräknar. Dom är asfula men jag är glad ändå. Det finns en flaska LOKA citron i kylen. Det enda som saknas är glass. Och en spänn för varje fräken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du länkade till den där sidan. Nu tror jag att jag kan se serien på dvd. Missade första säsongen. Men serien verkar vara precis det jag gillar.

Blackart sa...

VM rockar fett! :)

Har du inte sett den men har den på dvd så undrar jag...

va fan väntar du på??