fredag 26 oktober 2007

Stick fan och brinn!

Saker som kan fara åt helvete.... Igen.

  • Lastbilar (eller snarare dess chaufförer)! VARFÖR ska dom ut i ytterfil och ligga och knö om varandra?! Hallå? - och genom detta stoppa upp resten av trafiken i vänstra körfältet?!?!
  • Övriga bilister som ligger och krypkör i omkörningsfilen bör också DRA ÅT HELVETE!
  • Avbrutna kommunikationskedjor - vi lever i en värld med fantastiskt många möjligheter att låta informationsflödet nå samtliga berörda parter... Skicka ett mejl. LÄS era mail. Eller DRA ÅT HELVETE!
  • Mörker! Kanske kan man tro att jag är en ljusskygg liten filur men så är icke fallet!
  • Kyla. Hatahatahatahata. Dra åt HELVETE!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag bara 'käjla' vem faen är det? sen bara 'jasså, jaha.. hrm'

Anonym sa...

Och orka hålla på att hata saker. och störa sig, fan vad världen vore underbar om man slutade stära sig på saker och ting (och människor). Men det är svårt, håller med, mkt kan man störa sig på.

Anonym sa...

Louise Berglund heter jag på fejsbucken, sök upp mig!! Min bild känner du nog igen fr bloggen. Tjohooooo, jag slipper det rosa :))