fredag 5 oktober 2007

Morbid Angel

free music

(månskenssonaten)



free music

(don't cry)



En gång för länge sen bestämde jag vad som skulle spelas på min begravning. Det var naturligtvis ovanstående fantastiska trudeluttar. Vidare bestämde jag att en del av KSMB:s "SexNollTvå" skulle stå i dödsannonsen:

"Ljusen dom ska lysa på gatan utanför
ja, ljusen ska lysa på den dagen när jag dör
för då slocknar all min ångest, då slocknar all min nöd
då slocknar hela skiten och sen så är jag död"


Ja, lite morbid är man väl emellan varven. Men det där var ju... öööö... typ 15 år sen (!!!!!!!). Tror att jag blivit lite mindre morbid med åren. Eller åtminstone inte så dödsfixerad. Så snabbt som tiden går så kan man ju vara tämligen säker på att man dör innan man hunnit leva färdigt i vilket fall.

Så jag tror jag ska ägna mig åt annat än att fila på min dödsannons nu. Kanske hänga tvätt istället?

2 kommentarer:

Anonym sa...

t v ä t t a

Blackart sa...

eller hänga gubbe?