tisdag 7 oktober 2008

Tänka sig!

Jag känner ju hur allas värld kretsar runt mitt tv-tittande, och förstår därav att min tablå måste uppdateras! Så vad följer vi på tv nu, då?

Tja, inte föraktar jag gamla godingar som Grey's Anatomy, Desprerate Housewives, CSI och Criminal Minds. Jag faller också för grupptrycket (som finns hemma hos mig iallafall) och är fast i Idolträsket.

Vem tycker inte att Nya Juryn är coolare, trevligare och snyggare än den gamla?? Bara en sån sak. Kishti var bara jobbig med sina utbrott. Fram med velourjuryn!

Men seriöst! Fringe! Me like!! Galna psykopater och fasansfulla experiment. Dessutom är jag sedan Dawsons Creek -epoken lite förtjust i han-som-spelar-sonen (sorry, orkar inte googla, antingen vet ni eller också inte). Fringe kickar röv.

Men däremot måste jag ställa mig ytterst tveksam till Stjärnor på is. För det första var det ju "stjärnor" som jag i de flesta fall inte hade en aning om att dom fanns. För det andra... Konståkning kan ju vara najs om det är fint och proffsigt. När det är amatörer som leker proffs känns det bara smärtsamt - jajemen, blodvite uppstod. Vill vi se det? Jag är skeptisk.

Jag sörjer Veronica Mars. Hon var stencool, och nu är det tydligen slut. Ajabaja, dumma seriemakare!

Nu ska jag kasta mig över andra viktiga uppgifter. Tex packa upp nån låda till... Leta efter mina skor. Och jackor, kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

jodå, jag dukade upp min måltid och slog mig till rätta framför första avsnittet av fringe. han i flyplanet kräktes, jag var tvungen att pausa. jaix! hu. det har bara blivit ett avsnitt.