lördag 11 oktober 2008

OH NEJ!!!!!

Det som inte fick hända har hänt!! Jesper åkte ut ur Idol...

Nej, inte det.

Svenska Akademien har en läcka!! Tack och lov har vi Horace, som kan ta tag i detta viktiga och världsomvälvande ärende. En man med självdistans, sanna mina ord. Någon måste ju faktiskt ha koll på hur viktigt detta är, och vi andra obildade svenskar förstår naturligtvis inte vikten av detta spionage.

Men Jean-Marie Gustave Le Clézio fick priset iallafall. Äntligen!!

Och återgår jag till den förstnämda viktiga händelsen om Idolutröstningen, så är det väl kanske lite "äntligen" över det också. Han var lite väl helylle, lite väl sötsockrad, lite väl beige. Men jag tror att den där polskättade bruden har fått lite Schulmankomplex. Lite bögig är väl lite magstarkt, eller är det bara jag som är oldfashion?

Men han sjöng ju hyggligt, det får man ge honom.

Och jag har hittat ett par UGG jag vill ha. Med ett "tattoobroderi" baktill. Dödskallar, me like.

Förmodligen blir dom i dyraste laget för min ekonomi, men jag VILL HA!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det hela sockras ju lite väl sött av att hon dagen innan i Du är vad du äter, vräkte ur sig 'jävla bögjävel' till tränaren som pushade henne... Hum hum...