söndag 12 oktober 2008

Fan vad bra man är!!

Vi sitter bland flyttkartonger och sopsäckar fyllda med kläder (nej, jag har fortfarande ingen jacka och bara ett par skor framme....)... Så det får bli ett seriöst upplyft!

Igår kväll packade jag ur ytterligare en låda. Och vad finner man??? Massa gamla foto! Shit, vad kul! (visualisera hur jag sitter i skräddarställning och fnittrar med grejer grejer GREJER precis överallt runt mig).

Sedan hittade jag mina gamla vinyl! Oh, herregud, genast var min gode make tvungen att springa iväg och leta vinylspelare... Och OH NO en rem hade hoppat loss. Därav kunde han inte packa upp något mer igår - han hade ju ett viktigt uppdrag! En rem i en grammofon behövde sättas på plats (vilket inte lyckades).

Naturligtvis hade jag också en massa viktiga saker för mig ("nämen, herregud, den här skivan köpte jag i BULGARIEN, hahahaha" osv). Så nu har vi fortfarande kaos i cribbet.

Tänk om man skulle köra med bildbevis...? Om jag hittar de nödvändiga attiraljerna för bildöverföring.

Inga kommentarer: