söndag 5 oktober 2008

Baileysglass????

Oooh, jag hade nästan glömt bort den glassen. Måste göra ett större inköp senare. Jag har ballat ur lite på glassfronten, får jag - med skammens rodnad - erkänna. Jag har nojjat in på viol och salta katt.

Viol och salta katt är bra på många vis. Det smakar gott. Det är billigt. Och dessutom har man det i tänderna i ett kvartal framöver, så om man vill vara extra sparsam kan man ju ha en ask typ hur länge som helst. (om man skiter i tandborstning och sånt).

Om nån har missat det så har Marabou kommit ut med nyheternas nyhet - AMIGO. Det är en chokladkaka med typ majssnacks i. Så jävla gott!! Ät. Frossa. Njut!

Om man (mot förmodan) skulle få nån kaloriångest av allt glufsande så rekommenderar jag att man springer till skafferiet och hämtar sin chokladkaka. Eventuellt kan man också shitta in lite blyvikter i fjärrkontrollen, så får man värsta bicepsen av att zappa!

Life is good!

Inga kommentarer: