tisdag 1 maj 2007

Trött

Om jag var redig igår så har jag tagit igen det idag. Jag har dessutom träningsvärk. Jag hade annars tänkt träna igen idag. Men åt glass istället. Och köpte tio (!!) muffins (vadå, det är ju Desperate Housewives ikväll, jue...). Drömmuffins och morotsmuffins med ostcreme. Ujuj.

Meh. Nu började det vattnas i munnen, fast jag egentligen är mätt efter middagen fortfarande. Skumt. Dessutom är jag så trött att jag troligen kommer somna rätt ner i muffinsen. Sova och äta. Shit. Intressekluben kanske ska börja anteckna nu. Jag kommer bli klotrund.

Inte minsta lilla demonstration heller. Jag har inte ens orkat sitta vid datorn för att uppdatera mig om huruvida resten av Sverige har skött sig på den fronten. Upp till kamp.

Gäsp.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, varför köpa 1 muffins när man man köpa 10?! känner igen det där och är helt på din sida.