lördag 19 maj 2007

Dagens...

... latin: Nihil agere delectat
(Det är angenämt att göra ingenting)

... weirdness: Jag äter naturgodis till frukost... Som om chokladdoppade nötter och kaffebönor är nyttigt bara för att kommer från Parrot's och inte Marabou eller Anton Bergh ...

... high: Jag slöar hej vilt! Klockan är halvtolv, jag äter naturgodis och har morgonfrilla! Tjolahopp.

... low: Jag kommer förmodligen få hyfsat ont i magen av min brillianta frukost. Och rövskavet har inte gett med sig.

... !!!??? : Jag har bokat in mig på ett pass på gymet imorgon. Denna gång är det Body Balance. Jag är Förlorad.

... middag: Blir troligen spagetti och köttfärssås, för jag lär inte vara sugen på att handla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar förbi =)

Anonym sa...

Nu är jag väldigt nyfiken på hur Bodybalance var!!!
P&K