fredag 18 maj 2007

Så hurtig att det gör ont

Jaha. Jag var på gymet sju i morse, och gick på ett spinningpass. Jag har förlorat min spinningoskuld. Jag har förlorat min passoskuld. Jag har aldrig gjort sånt här förr!

För. Alltid. Fallen.

Helvete vilket rövskav, sen då! Känns som jag fått världens fetaste stålhättespark rätt i arslet. Jag grimaserar illa när jag rör mig. Stackars hurtiga lilla jag.

Och jag tror inte jag gått ner ett enda litet gram. Skitträning. Dessutom vill jag bara fortsätta äta. Jag menar allvar. Jag tror jag lider av den där sjukdomen som gör att man alltid upplever enorm hunger, oavsett hur mycket man äter. Det finns en sån sjukdom! Jag har sett det på CSI!

Snart kommer vi få sätta kätting på kylen och binda fast mig i en fåtölj för att jag inte ska invardera grannarnas trädgårdsland. Ligga och glufsa jordiga, råa potatisar och knapra på rädisor. Hela långa dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?&artgrp=505&Sort=A.Beskr&btg=0&funk=steg_tva&limit=000&extra=000&avd=4&varumarke=000
ett måste för spinningfanatiker. vadderade cykelbyxor. jag vet hur det känns. hade i ett svagt ögonblick broderns träningscykel här hemma. jag trodde det var ett skämt, men fan, min röv har aldrig varit så arg. fick sitta på kuddar efter det.