tisdag 20 mars 2007

Vår och träningsvärk

Japp. Jag erkänner. Jag har träningsvärk. Mest i rygg och axlar, faktiskt. Kanske har jag lite mer benmuskler än vad jag trodde, även om jag trodde att dom skulle explodera i crosstrainern igår. Notera detta nu, intresseklubben!

Och så är det äntligen en riktigt härlig vårdag. Bra med att jobba på dagis = jag har varit ute massor idag. Dåligt med att jobba på dagis = lönen (och det lilla faktum att jag är utbildad till ekonom gör ju inte dagisjobbet mer attraktivt, måste jag ju erkänna).

Och så är jag lusigt trött. Så där så det känns som om jag skulle kunna somna här och nu, sittandes framför datorn. Men det ska jag förstås låta bli!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ey, du tränar och jobbar på d a g i s - jag pysslar. hmm, och du blir matt av att läsa det, hehe. jag tror faktiskt att jag ligger i lä där...

Anonym sa...

Träningsvärk!
Jag har noterat. :)

Anonym sa...

Hej du!

Skulle bara titta inom och säga hej!
Hoppas allt är bra och du har haft en solig skön söndag!
Kram