torsdag 29 mars 2007

Tjejsnack v13

Din handväska

Anser du att du behöver använda handväska? Lätt!

Vad har du i din handväska just nu? Handsprit, läppcerat, hudcreme, plånbok, gamla kvitton, nåt garantibevis, en penna, lite annat småplock (snoddar, alvedon och sånt)

Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil? Handsprit och (oftast) papper och penna.

Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dig utan? Dom där gamla kvittona jag alltid trycker ner skulle jag ju kunna klara mig utan, faktiskt...

Finns det nånstans du inte tar med dig handväska? Tål att funderas på, men jag tror den brukar hänga på överallt.

Besök tjejsnack!

1 kommentar:

Anonym sa...

på senare tid har jag lagt mig till med den där ovanan. att helt enkelt okynnestrycka ner kvittona i väskan istället för att bara slänga dem... fast å andra sidan har jag även för vana att slänga kvitton som hör till garantier oxå, så nånstans kanske det finns en logik i det mina händer gör...