fredag 16 mars 2007

Intro på Sportlife...

... avlöpte väl. Jag kollade och svamlade. Det är väl i och för sig vad jag brukar göra. Kolla och svamla. Det är liksom mitt signum.

Kollasvamlakollasvamla.

Men visst, det kändes faktiskt rätt okej. Killen som visade mig hängde på mitt svammel och garvade väl mest - en trevlig omväxling från folk som kollar på mig som om jag är helt dum i huvudet.

Får man bara fixat ur tummen ur röven några gånger, så ska säkert den värsta olustkänslan och ångesten försvinna. Hoppas jag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen halllåå! Har du börjat på Sportlife??? Jag skall ju kika in där också i veckan och försöka se hurtig ut!!! Vilken träning har du hittat på?
P&K

Anonym sa...

Heja, heja! *viftar med liten flagga*

Anonym sa...

Vad ska du köra för träning?
jag vill veta allt! :)

Blackart sa...

Till att börja med blir det nog mest gymet och tillhörande löpband/crosstrainers.

Jag är ju så extremt otränad. Men sen finns det ju precis allt möjligt från box till body balance, så jag tänkte väl testa på allt möjligt - jag köpte ju ändå ett kort som ger mig alla aktiviteter. Och barnen gillade kidz club, också!