måndag 26 mars 2007

Appropå träningen...

Jag har varit och tränat innan jobbet ett par gånger, och fick faktiskt med mig en kompis till gymet i helgen. Där stod vi på varsitt löpband och knatade på i rask takt med trendig DUNKADUNKA-musik i lokalen och undrade... Vad hände nu?

Vad hände med toksupa minst ett par tre gånger i veckan, röka som skorstenar, vara promiskuös och lat? OCH pinnsmal, dessutom! Urgh. Men hur som helst - där stod vi på löpband. På crosstrainers. I olika styrketräningsmaskiner. Och hade TREVLIGT. Dubbelurgh. TREVLIGT på gymet. Snart kommer jag väl börja kalla mina kompisar för VÄNINNOR också... Hua.

Skulle tränat idag men träningen fick ju på tafsen av förkylningen. Röv också.

1 kommentar:

Anonym sa...

mm, jag vet hur det känns - väninnor... att träna på gym är som att gå med i en sekt, helt plötsligt känner man inte igen sig själv, sina ordval eller värderingar... galet.