fredag 10 augusti 2007

Oj

Jag har inte besökt varken min egen eller andras bloggar "sen sist". Jag har tappat lusten lite. Det har hänt nada, solen lyser och jag har totalt tappat konceptet och sitter med korsordstidningar hela dagarna. Shit!! KORSORDSTIDNINGAR! Som en annan jävla mormor.

Ja, ja. Det får gå. Hänga tvätt på torkvindan, lösa korsord, äta pizza för att man inte orkar handla... Semester?

Men nästa vecka har jag massa jobbiga uppdrag - ska till doktorn med lilltösen och så ska jag jobba en dag. Jobba?! Say what?!

Svimma.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Då är det sommar!
När korsordstidningar ersätter bloggandet!

Men nu vill jag se dig i bloggosfären igen. :)

Anonym sa...

Dah! Jag är mycket mer mormor och pinsam - jag kör med sudokutidningar. *rodnar av skam*

Blackart sa...

HAHA, jag letar upp sudokun det första jag gör. Är det pinsamt?!?! Jag levde i villfarelsen att sudoku är det nya och TRENDIGA substitutet för korsord. Hmmmm, måste jag omvärdera nu? Äh, jag tycker du ska ta och omvärdera. ;)

Anonym sa...

Consider it DONE :)
Sudoku is the shit!
(kolla va trendigt jag kan prata också, hähä)

Anonym sa...

hehe, jag löser mina korsord ihop med mamsen, eftersom hon ändå läser högt... eller rättare sagt hennes korsord..