onsdag 27 juni 2007

Trött

Drömvärld. Har varit hemma från jobbet två dagar. Tror jag haft typ feberdrömmar. Mycket konstigt och mycket osammanhängande. Jag skrev politiska budskap med barnsligt rund handstil längst ner i bottenmarginalen i en tidning. Jag såg ett par gående fötter i rosa stilettklackar. Själv gick jag konstigt, det var något fel på mina knän. Svajade hit och dit.

Körde omkring i ett parkeringshus i en bil som jag påtvingat provkörde för att bli av med en påstridig säljare som satt i ett parkeringsvaktbås, vilket var hans kontor. Bilen var asful.

Satt och studerade nån skola eller nåt som skulle göras om.

I övrigt har inte mycket hänt. Jag hyllar att dagen för min arbetslöshet kommer närmare och närmare eftersom somliga på jobbet tycks ha det som hobby att vräka i sig bitch-medicin innan dom går till jobbet på morgonen. Och att jag kommer kunna hålla mig uppdaterad på bloggfronten. yiiii-fucking-haaaaa.

Inga kommentarer: