söndag 10 juni 2007

Jag är så slut!

Fan, jag är ju ap-dum. Alltså. Mail är käckt, men hoooj vad det går när man väl beslutat sig för att klicka på skicka. Därav händer ibland mysko prylar.

Tex att jag en gång skickade iväg en ansökan till ett företag och hade missat att ändra företagets namn, så det stod fel företagsnamn.......... (standardiserade ansökningsbrev är visst inte så bra?)

Och just i detta nu så skickade jag iväg ett mail, där jag raderade en halv mening. Resultatet blev nåt i stil med

blabla... och som jag tycker ver

Japp. Inte nog med att man kapar en halv mening. Man kapar dessutom mitt i ett ord. Jaja. Hejdå jobb. Jag hade säkert inte fått det ändå.

4 kommentarer:

DANIELLA STÅÅL sa...

haha sådär gör jag jämt. ibland brukar jag glömma att bifoga mitt cv dessutom.

Anonym sa...

aah, jag har gjort samma, det där med att glömma ändra företagsnamnet. det skulle kunna vara lite roligt det var aftonbladet man mailade och sökte jobbet som slaktare. förvisso.

Blackart sa...

Man kan kanske karva sig igenom köttet med sin sylvassa penna?

Anonym sa...

om det är aftonbladets favorit linda rosing vi pratar om, så går nog det där med kött att diskutera ;) men nåt karvar man ju iallafall.