fredag 8 juni 2007

BÄÄÄÄÄR MIG!!!!

Jag är för trött. Gäspa gäspa gäspa. Man ser fram emot helg men vad händer?! Det är klipptid, fotbollsmatch och kalas. Tre tider, tre personer. Däremellan ska man väl försöka fixa mat och presentinköp och fan vet allt och DESSUTOM har jag en massa mappar att pula med för en avtackningsceremoni vi ska ha på tisdag, och jag måste göra det nu i helgen eftersom måndag är heldag. Från halvåtta på morgonen till sju på kvällen. Urrrrrrrrrrrgh.

Nu måste jag åka och handla. Tjolahopp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohej och tjolahopp! Vet hur det är. Tack och lov är det lite lugnare detta veckoslut som nu börjat. =)

Anonym sa...

Hmmm... Jag själv sitter fast här hemma i helgen med tre vilda barn, ett stökigt hem och så skiner ju solen!!!!! Helst av allt skulle jag vilja slå mig ner i lung och ro i en badenbaden, äta något mumsigt och läsa en bra bok i solskenet. Men ack, inte det...
P&K